Dålig träning, dålig mat, dåligt pluggande!

Det går verkligen inte bra med träningen just nu. Det finns ingen tid helt enkelt... och ingen ork heller... och orken finns antagligen inte där för att jag inte har tränat och skaffat mig den ork som behövs... dumma onda cirkel! Men det är ändå tiden som är det största problemet... Tentaperiod och jag befinner mig 100 mil bort och är helt ensam! Gaaaah! så det är tokplugg som gäller tills nästa tisdag... och om jag har tur så hinner jag med nått belöningsträningspass, men mest troligt inte... men när jag komemr hem igen så ska jag ge järnet med träningen!!! Det är då ett som är säkert! Hårdkörning!

Jaghar börjat äta himla dåligt nu också... Bara skräp hela tiden... Dumt nog så blir det alltid så när jag har för mycket att plugga... men men, man överlever ju sånt också! Igår stod jag i baren på en fest här på byn. Mycket skoj! Nästa helg ska jag försöka klämma in en utgång i Östersund också! OM jag har hunnit plugga tilläckligt vill säga... Hoppas hoppas! Dax att sätta fart igen då!

Kommentarer
Postat av: evisen

ja du johanna, ja hoppar ner i båten jag också! tentaplugg, mkt o göra o lite tid till att orka försöka låta bli att äta godis eller träning..!



Vi ses på andra sidan (tentan)!

2009-10-25 @ 19:59:27
URL: http://evacatherine.blogg.se/
Postat av: Dencha

Grattis Johanna på din dag!

Å tack för ditt grattis i förskott ;). Hoppas du får en underbar dag idag!

2009-10-26 @ 06:49:07

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0