Min våg har dött!

Kanske ingen katastrof tycker ni... men jag väger mig morgon och kväll så för mig är det en big deal! Haha, nu kanske det låter lite besatt att väga sig så ofta, men jag tycker bara det är kul. Riktigt intressant att se hur mycket det skiftar hela tiden. Väger mig även på gymet innan och efter träningen. XD Tillbaka till vågen då... se vi had elite översvämning i badrummet och den blev dränkt så har man bara kunnat se häften av sista siffran så det har blivit lite av en gissningslek när man ska väga sig... men så imorse så såg maninte sista siffran alls så jag skulle dit och greja lite och nu funkar den inte alls... Är ju sista siffran man brukar se skillnad på så därför kag var tvungen att fixa lite... men men, nu hoppas jag att den ska krya på sig! Att köpa en ny våg passar sig inte riktigt i min ekonomi just för tillfället (eller nånsin för den delen), men väga mig det vill jag ju!

Igår blev det ingen träning. Det blev plugg, fika, gå på stan och lite film istället. Jag oc roomien bakade morotskaka som blev gudomligt god och perfekt som kvällssnacks! jag tror det blev fyra stora bitar var! och vi har 4 stora bitar var kvar!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0