Mosade axlar och mage!

Träning, träning träning... Japp, det gick bra idag igen. Fick bra kontakt med både magen och axlarna. Gud så det sved och vad slut jag blev i dem! Hääärligt! men jag borde  nog röra mig lite mer än bara själva träningen. Har blivit väldigt dåligt med det på sistonde... inga promenader och ytterst sällan springer jag... Får nog ta och börja! =)

I lördags slängde jag mina träningsvantar... Ville inte ritkigt skiljas från dem trots att de höll på falla samman... hade redan köpt ett par nya som legat och väntat på mig i någon vecka. Men gud vad små de var! Fick riktigt mosa på mig dem och sen satt de som ett smäck, nästan fär tajta... men de töjs väl eftersom antar jag... Var rätt fräscht med ett par nya iaf! Snart får jag väl ta och inviga mina nya träningsskor som också står och väntar! =)

Motion: Styrketräning Axlar & Mage: 3 x hantelpress 13 kg, 3 x sidolyft med cable, 3 x press bakom nacken i smith, 3 x framåtlyft med skivstång 12 kg, 3 x sidolyft maskin 10 kg, 3 x hög rodd, 3 x liggade baksida, 3 x benlyft, 3 x magmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0