Mycket bra kontakt!!!

Det blev springa idag, men inte riktigt som jag tänkt mig. Hade ju tänkt springa en sväng ute, men istället blev det en kort hetsspringsträcka efter träningen. Fast det är ju bättre än inget. Tänkte att nått måste jag ju göra eftersom jag bara frslyttat mig den korta sträcka mellan säng, datastol och soffan på hela dagen annars... Vi får se om det blir ett nytt försök imorn eller inte. Är så mycket som ska klaffa när jag ska springa... Lagom lång tid ska ha gått sen jag ätit men utan att jag hunnit bli för hungrig, och ska inte a så mycket annat just då... Vilket är rätt svårt att tima när manhar gruppmöten m.m. inbokade hela tiden!

Resten av träningen gick i alla fall bra. Fick jättebra kontakt. Gud va det sved i bröstet. Lite sämre med triceps, men ändå helt okej. Mage gick också bra faktiskt så det var rätt kul att köra det. Annars tycker jag att det är svintrist, men idag var det vara trist! =) Haha, kanske därför jag aldrig kome rfå några magrutor! XD inte för att jag vill heller så... men ändå! =) ja, som sagt så hade jag ju riktigt bra kontakt idag, men jag verkar bara bli svagare och svagare... i alla fall i mina bröstmuskler. Bänkpressen blir bara tyngre och tyngre och jag orkar färre och färre reps. Mycket mystiskt... men så länge det känns är jag glad. =)

Motion: Styrketräning Bröst, triceps & mage: 3 x bänkpress 40 kg, 3 x bröstpress maskin 35 kg, 3 x pecdec 21 kg, 3 x pushdown 45 kg, 3 x frenchpress 22 kg, 3 x rep över huvudet 35-30 kg, 3 x benlyft, 3 x magmaskin. springa 1,5 km

Kommentarer
Postat av: J

Fan jag kör alltid mage själv, fär aldrig träningsvärk i den :(

2009-10-03 @ 10:03:59
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0