Träna, träna, träna!

Efter en tidig morgon med mera tokplugg och sen lite slappande så blev det träning igår. Bröst & Rygg. Det gick väl lite så där. fick kramp i handen när jag körde latsdrag så när jag skulle köra bänkpress sen så kunde jag inte stabilisera tillräckligt så jag skippade den övningen istället, men i övrigt gicl det rätt bra. Hann inte med ländryggen för pratade med en trevlig snubbe istället.. men det tar jag igen idag! =) sen blev det After work och dricka på stan! tills sent. mycket trevligt! =) ikväll blir det utgång. Party party!

Motion: Styrketräning Rygg & Bröst: 5 min crosstrainer, 3 x chins med hjälp 20-25 kg, 3 x latsdrag 49-42 kg, 3 x bröstpressmaskin 42 kg, 3 x rodd 50 kg, 3 x maskinrodd 42 kg, 3 x sned hantelpress, 3 x pecdec

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0