Ännu tyngre och ännu segare i spåret...

Om det var jobigt att springa i tisdags, var det nog ingenting mot vad det var idag... Så otroligt segt, och tungt och sjuuukt jobbigt. Det kändes som om mina ben var fulla med bly och mina lungor var nästintill obefintliga... och så var väl motivationen eller tankeverksamheten inte helt på topp heller i och med att jag inte kunde motivera mig tillräckligt för att springa hela vägen. 5 km är ju egenltigen inte särskilt långt, men idag kändes det totalt omöjligt. hur kan det komma sig att jag för drygt ett år sen sprang en mil utan att ta ut mig helt och hållet? Idag blev det i alla fall 6 gåpauser, visserligen väldigt korta, men ändå... Men samtidigt är jag glad att jag tog mig ut och tog mig igenom, för hur ska man annars kunna bli bättre på nånting? kämpa på är vad jag ska göra! all the way!

Motion: Springa 5 km

Kommentarer
Postat av: Sussi

Härligt.

Du fixa det igen.

Jag blir toktaggag av dej, skönt att det inte bara går som hoppsan för utan att du är som vem som helst!



Bra att tänka på när man är ute och kämpar själv i spåret och har "andan fram i skon".



Då kör vi/ Sussi

2009-09-25 @ 01:29:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

Det går upp.. o det går ner!

Men du är ju grymt duktig!

2009-09-25 @ 11:04:39
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Sandra

Tala för dig själv;)

2009-09-25 @ 16:59:02
URL: http://sandrawest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0