Det är bara till att ta sig i kragen!

Fy! Jag är verkligen inne i en dålig fas med träningen just nu. Jag är inte alls särskilt motiverad och när jag väl tränar så går det inge vidare... i och för sig är det kanske inte så konstigt i och med att det hela senvintern, våren och till stor del även sommaren har gått jättebra. I vilket fall som helst så är det trååååkigt! Eller själva träningen är ju inte trist, en just att ta sig dit och att det går så kasst... men men... nån gång måste det ju vända så det är bara att härda ut så länge. Känner mig dessutom betydligt svagare nu efter min segdragna förkylning också vilket är trist. Borde börja röra mig lite mer annars också. Några promenader har ju aldrig dödat nån och jag gillar dem ju, och framför allt så gillar min rygg dem! Vill även springa lite för att få upp konditionen. Allt känns som om det är kört i botten just nu!

Men idag har jag i alla fall tränat. Axlar och triceps. Fick lite ont i vänsteraxeln, men det kan jag få ibland. Så körde bara övningar som kändes bra så klart! =) Axlarna fick jag i alla fall rätt bra kontakt med, men det fick jag inte med triceps. triceps som brukar va världens lättaste muskelgrupp att få kontakt med ju! men men... Bättre lycka nästa gång!

Idag är nog första dan på några veckor som jag inte käkat massor med godis också. Igår var det iof inte massor heller, då var det "bara" en 200 gr chokladkaka. Idag har jag inte käkat nått alls och det är nog så som det får bli på veckorna i fortsättningen om jag inte ska se ut som en julgris snart. Haham de flesta brukar gå upp när de åker till föräldrarna... men jag gjorde inte det den här gången, däremot har jag nog gått upp närmre 3 kg sen jag kom hem därifrån (3 veckor sen). Bra jobbat Johanna!

Motion: Styrketräning Axlar & triceps: 4 x axelpress 13-11 kg, 3 x pushdown 45 kg i superset med 3 x sidolyft med cable, 3 x sidolyft i maskin 10 kg, 3 x frenchpress 22 kg, 3 x hantel bakom huvvet 6 kg, 2 x baksida i pecdec svinlätt 14 kg, 2 x liggande baksida i cc 25 kg, 2 x hög rodd 45 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0