Tillbaka på gymet!

idag blev det träning... fast det tog emot rätt mycket när jag skulle gå dit. Jag har väl vänjt mig vid den här förslappade livsstilen helt enkelt... men det får det va slut på. Det är knepigt. Först så kryper det riktigt i kroppen och man vill bara röra på sig, men sen efetr ett tag så går det över och då vill man helst inte röra på sig alls... men rört på mig har jag gjort i alla fall. Det blev lite gymmande. Lätt och lugnt, och jag kände mig svag, klen och otränad... precis som man brukar göra. Nu väntar jag mig några dagar att "härda ut" innan det vanliga suget och känslan kommer tillbaka. Nu rä dte bara att hoppas att sjukan är över så det här inte framkallade mer sjuka... Nu är jag less på att vara småsjuk!

Så träningen då... Det gick faktiskt ungefär tvärtom mot vad det brukar. Det var chins och latsdraget somjag fick den bästa kontakten med och roddgrejerna den sämsta... Kul med omväxling! =) och ländryggen fick sig en rejäl omgång också. Den där maskinen jag hittat är riktigt bra! =) Värsta mördarmaskinen för ländryggen! Superduper!!!!!! =)

Motion: Styrketräning Rygg & Mage: 5 min crosstrainer, 3 x chins med hjälp, 3 x latsdrag 40 kg, 3 x rodd 40 kg, 3 x enarmsrossmaskin 14 kg, 3 x rygglyft, 3 x ländryggsmaskin, 3 x situps/magövning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0