Att ta seden dit man kommer...

Valborg innebär när man bor i Göteborg att titta på Cortégen och sen hitta på sina egna festligheter (vilket i år innebär att öla på valfri bar). Valborg innebär när manbor i Västerås att grilla hemma hos Emmas pojkvän, parta och sen gå ut och dansa, men nu bor jag inte i Västerås längre (även om jag var på besök förra valborg) så det är bara att ta seden dit man kommer. ska bli riktigt roligt. Dock blir det en tidig kväll i och med att jag ska upp och plugga imorn. Skriva, skriva, skriva. Eller i ärlighetens namn blir det inte så många ord skrivna, men många timmar framför datorn för att få till de få orden som produceras.

Både igår och idag blir det vila för min del. Min "bättre hälft" är sjuk och jag hade ont i halsen när jag vaknade igår morse och vill inte äventyra att bli sjuk. Igår fick jag även detta Youtube-klipp skickat till mig för att jag skulle förstå hur illa det var. Själv skulle jag kalla det för en lätt förkylning! ;) men men, ingen träning för min del för att riskera att bli sjuk... Idag har jag inte känt nått, annat än en huggande smärta i ryggen då och då vilket antagligen kommer för att jag INTE har tränat... Som att välja mellan pest eller kolera med andra ord... Imorn blir det däremot träning... Den häromdagen uteblivna löpträningen ska äntligen bli av.

Kommentarer
Postat av: Annoula

Jag premiärsprang idag... Eller ja, första efter skadan... Flåsigt men sköööönt!

2010-04-30 @ 16:15:28
URL: http://www.annoula.se
Postat av: emma s

Ja, då och då måste man bryta traditionerna! x)

2010-04-30 @ 17:07:00
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0