Ett mordförsök...

Den mentala laddningen hjälpte. Mina axlar blev tynade som aldrig förr igår. Började med hantelpress och med passning fick jag verkligen ut allt så att de bara skrek efter mercy... Men nån nåd blev det inte utan fortsatte passet lika bra. Var nästan helt kraftlös i smithmaskinen men där fortsatte mordförsöket på mina axlar. 4 härliga set! och därefetr 4 härliga set hantellyft åt sidan. Hujeda mig vad det tog! även baksidan tog grymt bra! Sen körd ejag samma supersteskombination som förra veckan för magen och det tog verkligen! Så himla grymt pass! Kör oftast sista setet litelättare i varje övning, i alla fall när jag kör 4 set, därav att jag skriver t.ex. 15-12 kg. kanske är aningens förvirrande annars! =)

Idag väntar ett crosstrainerpass och ikväll blri det rygg och biceps! woooohooo!

Motion: Styrketräning Axlar & Mage: 4 x hantelpress 15-12 kg, 4 x press bakom nacken i smith 31-26 kg, 4 x hantellyft åt sidan á 9-6 kg, 3 x liggancde cross row 25 kg, 3 x baksideflyes, 3 x benlyft i superset med 3 x situps

Kommentarer
Postat av: emma s

hahaha, kill them all!!

2010-04-27 @ 11:38:24
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Ebba

Mosa axlarna är grymt skönt!! =) Brukar inte få träningsvärk i axlarna särskilt ofta, men när det väl händer är jag alltid lika nöjd, haha :P

2010-04-27 @ 19:27:58
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0