Fast i Bänkpressen

Jahapp, jag tog mig iväg till gymet tillslut, men totalt orkeslös vilket antagligen hänger ihop med att jag äter mindre. Orken kommer nog tillbaka snart tror jag, när jag vant mig lite mer. Jag tjurad epå på samma vikter som jag brukar... Började på bänkpress och det gick tungt, men det gick... Enda tills sista setet då jag efte några få reps tillslut inte hade en chans att få upp stången... Så jag la den på mig för att vila lite, men vid nästa försök gickd en inte rubba... Som tur var fanns det en vänlig själ i närheten som jag kunde ropa på hjälp till, för det kändes inte som att jag skulle orka segdra den längst kroppen helle roch var inge sugen på att vicka av vikterna. Han erbjöäd sig dessutom att passa sen, men då kände jag mig klar med bänkpress och gick vidare till nästa lite säkrare övning istället. Trots att jag kände mig totalt orkeslös så kunde jag köra på samma vikter i alla övningar vilket kändes bra. Jag vet lite mattare, men det gick! Hade tänkt ta mig ut på en promenad elle rnån annan sorts motion idag, men det har inte blivit av... Istället har jag "suttit av" tiden här hemma i min datastol, utan att göra nått vettigt alls... men bara för att röra lite på mig så körde jag 15 min på crosstrainern efter passet... Kändes rätt reffektivt.

Motion: Styrketräning Bröst & Triceps: 5 min crosstrianer, 3 x bänkpress 50 kg, 3 x sned bänk i smith 31 kg, 3 x pecdec 28 kg, 3 x pushdowns 25 kg, 3 x frenchpress 27 kg, 2 x rep över huvudet, 2 x enarmspushdowns, 15 min crosstrainer

Kommentarer
Postat av: emma s

Hahahahahahahahahahaha

2010-04-10 @ 00:15:23
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Majsan

Hej!

Tycker din blogg verkar intressant att följa.

Har därför gjort en länk på min blogg för att lättare hitta dig. Säg till om detta inte är OK så tar jag bort länken.

MVH Majsan

2010-04-10 @ 04:17:51
URL: http://maajjssans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Majsan: Det är okej... Dock är din länk felaktig så jag kan inte spana in din blogg! :(

2010-04-10 @ 08:05:44
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Vas

Alltid lika kul att fastna i bänken :D ett tips är ju annars att köra utan klamrar så man kan dippa av vikterna åt sidan. Inte alltid lätt att köra en avrullning annars :D

2010-04-10 @ 10:44:46
Postat av: Johanna

Vas: Jag kör faktiskt aldrig med klamrar... är för lat för att sätta på dem (A)... men nu var krafterna till och med så spårlöst försvunna att jag inte ens orkade dippa!

2010-04-10 @ 12:03:41
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

Vi borde byta lite, så jag kan springa lite längre och du kan springa lite intervaller (A)

2010-04-10 @ 12:03:51
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0