Gav crosstrainern vad den tålde...

...eller var det crosstrainern som gav mig vad jag tålde? Har i alla fall varit iväg och crosstrainat ett tag nu på eftermiddan. Körde på som bara den. på mitt gym har vi crosstrainers där man själv kan bestä'mma steglängd. Man kan stå och stampa på stället eller ta bautakliv framåt, och självklart allt där emellan också... Idag blev det maximal steglängd nästan hela passet. Sjukt jobbigt, men väldigt utmanande. Jag tog verkligen ut mig... men det känns inte så jättemycket nu efteråt... fast jag är ändå toknöjd! =)

Motion: Crosstrainer 40 min

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad tråkigt men så är det ju:( Vad är det för hästar?

2010-04-26 @ 13:36:45
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kul! Det är mammas egentligen men har tydligen åkt på delad vårdnad:) Det är ett fullblod/halvblod. Hon är bara 3 så håller på att rida in henne, får se vad det blir av henne. Jag är ju hopptokig! :)

2010-04-26 @ 14:48:26
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0