Påskhelgen 2010

jag sitter nu på ett hotellrum i Örebro... Jag var nere och åt frukost halv 9 imorse... sen klädde jag av mig igen och kröp ner i sängen för lite härlig (ironi på hög nivå) transkribering... Dock har det mest blivit surfande... men jag är på gång, snart i alla fall! =)

Påsken har varit riktigt härlig... Efter lite roadtripande så har den spenderats hemma hos mina kära föräldrar som har servat mig som aldrig förr (kan det bero på sällskapet jag hade med mig?). Vi har ätit gott,  gullat med hästarna, kört skoter, åkt skidor, suttit i ett vindskydd vid sjön i strålande sol och grillat i 2 dagar... haft en dag att bara åka runt och hälsa på folk och fika här och där...och sen 2 stora feta släktmiddagar... Påsken har med andra ord bjudit på minimalt med träning, mycket med mat/efterrätter/kakor, och hyfsat lite godis... Eftersom mitt halsont inte gått över förrän idag så kan man säga att det var rba att den enda motionen what so ever bestod av en skatetur på skidorna över sjön fram och tillbaka. Imorn blir det dock lite löpning. Lite godis, ja, faktisk... Betydligt mindre än normalt... men ändå lite godis varje dag... Ikväll åker jag hem. Sen är det slut på gottat! det har i alla fall varit en underbar påsk... Nu borde jag transkribera lite innan de kastar ut mig vid 12 (utcheckning) och jag måste leta upp nått annat lämpligt ställe att sätta mig och skriva på... Tur att jag har hörlurar med mig så det bar aär jag som behöver hröa samma babbel om och om igen... XD

Kommentarer
Postat av: Emelie

Helt rätt! Orka deffa på påsken ;D

Nee det är dåligt med det nu. Kör vanlig styrketräning. Styrkelyftet tar så sjukt mycket tid och plats i mitt liv så det får ligga på hyllan ett tag.

2010-04-06 @ 13:24:47
URL: http://emelieullberg.se
Postat av: emma

Oh, låter ju super härligt påskfirande! x) Extra kul med lite transkribering på det oxå (6) (A)

2010-04-06 @ 13:38:02
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0