Seg, segare, segast!

Imorse vaknad ejag tyvärr omäskligt tidigt... I torsdags fanns som sagt planer på att ta mig en kort löptur på morgonkvisten idag, men de planerna hade jag något sånär avstyrt iom att jag tänkte bege mig ne rpå stan då massa affärer hade garageutförsäljning idag kl 10... Igår kväll känd ejag mig trött och orkeslös... en natts sömn skulle med andra ord inte direkt ge mig några större energidepåer att orka springa med... men jag var ganska pigg imorse och hade ju gott om tid och gav Emelie en tanke... Klarar hon att springa nästan varje morgon innan frukost utan att knappt äta några carbs och dessutom få riktigt bra resultat (ibland kör on även intervaller), så måste väl ändå jag kunna klara mig igenom knappa 5k med i lugnt tempo? ja, det skulle man kunna tro, men så är inte fallet... Herregud vad dåligt det gick. Jag pinade mig i drygt 1 km men sen var jag tvungen att gå och efter det så fick jag springa och gå om vartannat... kommer inte ens ihåg hur många ggr jag stannade och gick, men de var många. Tror dockatt jag sprang rätt mkt mer än jag gick... Men men... Det var ju bättre änatt ha suttit hemma och degat... Dessutom var vädret underbart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0