Snart blir det träning...

Jag sitter och förbereder mig inför kvällens träning, laddar mentalt som Emelie rekommenderar... Eller ja, jag har väl haft hela dagen på mig att bli redo, men kl 20 smäller det... Blir sen träning idag för att jag ska hinna med så mycket som möjligt av uppsatsen innan dess. I vanliga fall brukar jag träna kl 18 eller på dagen. Ja, det där med uppsatsen då... Deadline nästa fredag. Shit pommes frites! jag har haft hela dagen på mig idag, men inte mycket händer. Det är inte många ord som har blivit skrivna... och helst av allt gör jag allt annat än att skriver uppsats. Jag hatar faktiskt den här uppsatsen just nu.

Så därför tänker jag avreagera mig på hantlar och skivstånger ikväll. Axlar och mage blir det och mina axlar ska mosas ordentligt. En konstig sak är att jag har börjat få ont i axeln när jag ligge rpå sidan och sover på sistonde.. Mystiskt, mycket mystiskt... men som tur är så kan jag träna bra ändå och det är precis vad jag tänker göra. Ska ge allt! och sen lite till...

Min mage är proppfull just nu, av saft. jag som inte ens gillar saft egentligen... mennu har jag hittat en Fun lightsort som faktiskt är rätt god att dricka. Eftersom mitt godissug är enormt under dagarna (särskilt såna här dagar när jag bara sitter en heldag framför dataskärmen) så brukar jag försöka hålla det i schakt genom att helt enkelt härda ut eller dricka pepsi max.. .men eftersom pepsi max känns som attd et fräter sönde rmina tänder oich det var slut i kylen så har jag istället hinkat i mig två kannor saft... Gött, man blir ganska mätt (därav känslan av att vara en vattenballong som infinner sig just nu)... Härligt att jag strax ska dra i mig 3 dl PWO också! XD Det blir nog jättebra det här!

Kommentarer
Postat av: Anna

Yay! Kört hårt!

2010-04-26 @ 20:53:21
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Cicci

Ja, du som är från Östersund och har drygt 10 mil till forum borde åka! Fast jag hade roligare på höstforum faktiskt men var skoj i år med! Lite sliten blir man dock ...

Vilken saftoman du är då, precis som jag, rastlös av plugg!

2010-04-26 @ 21:36:25
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: emma s

Pepp, pepp, pepp....! \o/

2010-04-26 @ 23:29:12
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: emliscious

hoppas den mentala laddningen hjälpte lite! =) hihi!!!

2010-04-27 @ 07:46:50
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0