Träning när den är som bäst

Det blev ett grymt bra träningspass igår faktiskt. Både chins och latsdrag tog bra, antagligen för att jag hade bra passning som kunde hjälpa mig med de sista för det var i de allra sista som den grymma kontakten kom. Sen så körde jag rodd igen. Har skippat det ett tag nu för det kändes inte som attd et gav så mycket under en period, men jag tycker det är den grymmaste övningen egentligen... Men jag säknte vikterna för det kändes som att jag inte kunde köra lika tungt som vanligt utan att det blev en massa drag och slit bara... Blev ganska många reps, med gryyym kontakt. Med passning fick jag även grym kontakt i maskinrodden. Passning is the shit! Särskilt bra vid ryggträning som jag har rätt svårt att få bra kontakt med annars... Biceps gick också jättebra. Värsta grymma kontakten. Jag är så grym! =)

Ikväll väntar Sats-varvet. Jag håller tummarna för att det inte blir några backar, ett behagligt tempo och mest av altl att jag INTE får håll! Det kommer nog att bli super i såna fall! =)

Motion: Springa 5 km
Styrketräning Rygg & Biceps: 3 x chins med hjälp, 4 x latsdrag 56-49 kg, 3 x rodd 50 kg, 3 x maskinrodd 49 kg, 4 x hantelcurls á 13 kg, 4 x skivstångscurl 27-22 kg, 3 x ländryggsmaskin 30 kg, 3 x ryggresningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0