Mer crosstrainer

Jag inbillar mig ändå att crosstrainern ger bra motion så därför gav jag mig på det idag igen... Började med ett snäpp högre motstånd än sist och totalt hade jag nog lite högre motstånd genomgående genom hela passet. Det var jobbigare idag helt klart... Både fysiskt och psykiskt... Benen blev trötta fort och jag var tvungen att kämpa mer, men det var inte just flåsigare... däremot blev jag snabbt less av att stå där, vilket jag inte blev sist... Men inställningen "30 min, allt annat är bonus" hjälpte ganska bra... Totalt blev det 45 min och jag är nöjd! Bleväven lite svettigare den här gången.

Motion: Crosstrainer 45 min

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej!

Kikat i bloggen lite, men jag saknar lite formcheckar! Läste att du skulle lägga upp månatliga formcheckar, men jag hittar inte dem?

Hade varit kul att se!



/ProteinParet Christina

2010-04-16 @ 23:41:39
URL: http://www.proteinparet.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0