Vårrus och nya träningskläder

idag har jag varit tillskolan för att anmäla mig till Vårruset här i Göteborg... Det blir nog ett ganska stort gäng som springer för på en kvart var vi uppe i 19 st... Finfin picknick efteråt med andra ord! sen så hade de även fixat att man skulle få en löpartröja från Kari traa... Blir ju super... På tal om träningskläder så har jag investerat lite idag. jaghar köpt en löparjacka som jag tänkte migkuna ha både när jag springe roch när jag motionsgår... Just nu har jag ingenting att ha på mig och eftersom jag tänkte börja springa ute nu så är det väl dax. Snygg och på rea, plus 10%, kan det bli bättre? sen så slog jag även till och köpte ett par träningsbyxor som jag har spanat på länge. De blir nog också fab! Nuvet jag inte vad som blir roligast... testa nya jackan närjag springer eller nya byxorna när jag gymmar? Det jag skulle ha (ett par ljusgula/beiga converse) fick jag däremot traska runt i varje skobutik i hela stan utan att hitta... Imorn kl 10 skulle nån kanske ha fått in... ja, dte är inte lätt alla ggr... =)

Nu sitte rjag och skriver, väntar på att maten ska skjunka så att jag kan bege mig ut och springa... det är både med glädje och fasa... Hur ska det gå? Jag vet inte... stay tuned...


Kommentarer
Postat av: emma s

Ja, ut och spring med dig så det blir bra fart på Vårruset...! Vi får trimma upp farten på resten av gänget >) Najsa kläder oxå btw! (A)

2010-04-08 @ 15:53:28
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Evisen

Lycka till!!! Jag har också börjat springa utomhus nu. Skönt (men just vid löpning finns aaalltid ett liitet mentalt motstånd! :P) //

2010-04-08 @ 19:27:21
Postat av: Cicci

Snyyygt! Jag har likadana brallor! Hoppas löpturen gick bra då =)

2010-04-08 @ 19:43:18
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0