Värsta grymma passet!

Äntligen fick jag till värsta killerpasset för magen! som ni antagligen vet vid det här laget så tycker jag attd et är otroligt tråkigt att träna mage... senaste året har jag inte fått särskilt bra kontakt heller vilket har gjort det ännu tråkigare... Igår had ejag däremot lite tidspress i och med att gymet stängde m några minuter och jag verkligen kände behovet av att få in några magövningar... Resultatet blev supersetande av benlyft på lutande bänk och situps. Det tog vill jag lova! Det tog till och med grymt bra! Hääälrigt! Och dte bästa är att det blir så mycket roligare då också! =) Dessutom gick axelpasset grymt bra också. Mina axlar var slut redan vid hantelpressarna. De tog ovanligt bra. Jag hade dessutom passning som gjorde att jag kunde få ut allt på både hantelpressarna, smithen och baksideövningarna. Gryyyyymt! Vilken perfekt avslutning på veckan!

Motion: Styrketräning Axlar & Mage: 4 x hantelpress 15-13 kg, 4 x press bakom nacken i smith 31-26-16 kg, 4 x hantellyft åt sidan 9 kg, 3 x liggande baksida i CC 12,5 kg, 3 x baksideflyes i CC, 3 x benlyft i superset med 3 x situps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0