En strålande start på gymveckan...

Gud vad bra det gick att träna igår! Man blir så glad när manfår till riktigt bra pass. Jag kände mig stark i alla övningar och fick bra kontakt. Hurra! Till och med i roddövningarna som har varit lite omöjliga på sistonde sved det till. Dock känns det att jagmest har vilat den här sommaren för jag blir snabbt trött i seten. Kan klara hyfsat många reps första setet och sen så blir det markanta minskningar till set 2 och 3, men det är gött! =) mest nöjd var jag med latsdraget och rodden. Häääärligt! Hade inte planerat att köra mage, men min kärlek skulle stretcha och ha sig så jag hann med mage också. Även det tog bra. Grymt pass helt enkelt. Allt gick super. Jag är allt bra grym! =)

Idaghar jag börjat dagen med en morgonpromenad. Spanat in oredan efter Way out West.

Motion: Springa 30 min
Styrketräning Rygg, Baksida axlar & Mage: 3 x latsdrag 57 kg, 3 x rodd 55 kg, 3 x smala chins med hjälp -25 kg, 3 x roddmaskin 49 kg, 3 x liggande baksida i CC 25 kg, 3 x liggande baksideflyes i CC 10 kg, 3 x ländryggsmaskin 35-40-35 kg, 3 x ryggresningar, 3 x situps, 3 x sneda benlyft

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad härligt det låter! :D

Bara att fortsätta!

2010-08-17 @ 14:51:04
URL: http://matildamodigh.com
Postat av: T

Har du tips på någon sida där man kan se hur man utför liggande baksida i cc och bakside flyes i cc.

2010-08-17 @ 20:15:42
Postat av: KATTA's BEACH

Ååh, morgoncardio har guld i mun :)

Grymt gympass fick du till oxå!!

2010-08-18 @ 08:18:09
URL: http://www.metrobloggen.se/kattaskrivare

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0