Good times to come...

Hör och häpna! Varannan dag-principen är bruten! För jag fick till ett grymt pass igår!!! Bröst och axlar var det dax för och jag var laddad. Tyvärr var bänkpressen upptagen när vi kom till gymet så det fick bli bröstpress i maskin istället. Jag tycker väldigt mycket om den övningen för man kan lassa på bra med vikt och det tar bra, så även igår. Passets grymmaste bröstövning! De andra två övningarna gick också bra, men det var helt klart bröstpressen som jag var starkast i och som kändes mest. När det var dax för axlar så var de nog ganska möra efter all tung bröstträning. Körde axelpress i maskin som första övning. Även den tycker jag är grym. Den tar så väldigt bra och det gjorde den igår också. Har inte kört den på länge så det var roligt. Tycker jag har haft lite svårt att få kontakt i hantelpressen på sistonde så det får nog bli att köra i maskin ett tag. Omväxling förnöjer heter det ju! =) Även på axlar var det första övningen som var grymmast, men alla tog fint!

I natt har jag knappt kunnat sova nånting. Precis när jag gick och la mig igår så högg det till i magen och sen gjode det sjuuukt ont. Det gjorde ont i vänster sida bara. Mycket mystiskt. Tillslut lyckades jaghasa mig upp ur sängen och ta lite starka värktabletter som gjorde att jag lyckades somna. Idag är värken borta. Tack och lov! Jag skulle börja dagen med en härligpromenad, men hann gå 100 meter innan det började spöregna så då vände jag och gick hem istället! Det ska ju vara härligt att vara ute, annars kan det kvitta! =)

Motion: Springa 5,2 km
Styrketräning Bröst & Axlar: 3 x bröstpress i maskin 56-63-63 kg, 3 x sned bänk i smith 36 kg, 3 x flyes i CC, 3 x axelpress i maskin 30 kg, 3 x stående press bakom nacken 19,5 kg, 4 x sidolyft med hantlar 7 kg (drop sista 2 seten)

Kommentarer
Postat av: emma s

Wohohohohohooooo :D x)

2010-08-25 @ 13:17:06
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: hanna

heeey jag gillar din blogg!



i'm sure we could learn a lot from each other :]

2010-08-25 @ 22:00:08
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt
Postat av: s

goo!

2010-09-03 @ 21:41:25
URL: http://www.fitnessguru.se/sophie

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0