Med lite för mycket av det goda...

För mycket av det goda har det definitivt blivit på sistonde, eller inte bara på sistonde utan väldigt länge vilket har resulterat i att jag är lite väl kramgo nu. Rund och go. Idag har jag påbörjat en minideff för att rätta till "problemet". Det känns bra. Nu ska jag lyckas. Så det så! Jag kommer att följa mitt gamla kostschema som jag gick efter för ca 2,5 år sen och jag tror det kommer att gå superbra! Nu i början lägger jag till lite extra mat och drar bort den om några veckor. Det innebär frukost, lunch, mellanmål, middag, och kvällsmål, samt en efterträningsdrink, under kontrollerade former (väga och mäta). Har varit och inhandlat kesella alldeles nyss. Kostar bara 9 kr/burken på Lidl idag. Skynda fynda! =) Efter allt frossande på semestern ska det nu bli ordning och reda i maten. Here we go!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till! he kom gå bra! :D

2010-08-16 @ 18:02:13
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
Postat av: emma s

haha, hoppas du förblir kramgo (för din kära sambos skull), även om det bara kommer att finnas muskler och ben på dig om några veckor! :D Jag hoppar på "mini-deff-tåget" om några dagar jag med, måste bara sova lite först... (A)

2010-08-18 @ 00:41:56
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0