Grym träningsinvestering...

Jag och min pojkvän har köpt längdskidor! Superfina och jättebra längdskidor med tillhörande pjäxor, bindnigar och stavar. Grymt bra. Igår skedde den här braiga investeringen och sen dess har vi hunnit åka 2 gånger. Igår var vår teknik lite knackig, men idag gick det betydligt bättre. Båda gångerna så blev det 3 varv på det lilla korta 2,5 km-spåret (det enda som var spårat just nu). Vi var så duktiga! Det var sjukt jobbigt och väldigt kuperat men riktigt kul och vi körde på bra hela tiden. Hoppas vi hinner åka fler gånger innan det är dax att åka hem på lördag. Endast kylan kan hindra oss... verkar som att det ska bli kallare igen...

Annars har det inte blivit så mycket träning. Ett bröst- och armpass på juldagen men jag har förhoppningar om att få till några till under den här veckan. Borde inte va några problem. 2 gånger har jag ridit också. Hääärligt! Sen har det blivit mat och godsaker i stora lass, precis som det ska vara under julen! =)

Kommentarer
Postat av: emma s

Najs! :D

2010-12-28 @ 21:04:19
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0