Jag har varit ute och ridit i snön...

Åååå vilken härlig ridtur jag hade imorse. Jag hade inte tänkt vara ute så länge eftersom jag bara har mina läderridstövlar att rida i och de är inte särskilt varma för tårna när det är -11 grader ute (som är en väldigt kallt temperatur i Göteborg).. men som tur var lyckades jag hålla värmen om fossingarna så det blev en riktigt lång tur istället. När jag kom tillbaka till stallet hade de funderat på att ringa och höra hur det gick för mig eftersom de tyckte jag varit borta så länge... haha, så kan det gå! =) men det var strålande sol, äldigt fint ljus på sjöarna och genom träden och det gick bra att rida. Då är det bara att fortsätta!


Tyvärr känner jag mig inte helt kry än. Jag är betydligt piggare än jag har varit innan, men än är jag nog inte träningsduglig som det känns. Jag är tjock i halsen och den kliar, jag är superhes och hos horrhosta titt som tätt... Inte kul... Men jag vilade igår, och jag vilar idag (förutom ridningen då) och så hoppas jag innerligt på att jag kan träna imorgon. Jag vill, jag vill, jag vill... Sen ska jag träna varje dag fram tills jag åker upp till Jämtland för att fira jul... men där blir det också träning men inte med lika bra gym som här så det är bra att passa på så mycket det bara går innan vi åker. När jag går på gymet (förhoppningsvis) imorgon så ska jag starta min träning med ett grymt axelpass! Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: emma s

Ohh, mys!!

2010-12-20 @ 10:12:32
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0