Som jag har väntat...

Ååå igår blev äntligen det mycket efterlängtade träningspasset av. Och vilket träningspass sen. Det gickl jättebra. jag hade väntat mig att jag skulle vara lite starkare än vad jag var, men efter att ha varit sjuk i en vecka så är det kansk einte så konstigt om jag inte sätter några personliga rekord. Jag var i alla fall väldigt seg och kunde pressa på många flera reps än vad jag trodde att jag kunde. Kan det ha varit tack vare Rage Nitron kanske? Mördarövningen var i alla fall dropset i axelpressen. Den är så bra den övningen. Svårast är att ta sig upp från startläget när man ska börja, men om man väl kommer upp (vilket brukar vara med nöd och näppe) så är det bara att pressa på. Sen hade jag väldigt svårt att lyfta armarna kan jag säga... =) Precis som det ska vara med andra ord... Nått som tydligen också gick äldigt bra ar magträningen för redan imorse hade jag träningsvärk i hela magen. Bra jobbat där får jag säga till mig själv. =)

Angående Rage Nitro så är den grym. Man blir sjukt mycket mer uppiggad än av vanliga Rage och Rage limited edition (bara dem jag testat innan) och så får man gryyyym pump... precis som utlovat. Och jag upplever att man blir segare och kan pressa på mer när man har tagit den. Jag kan verkligen rekommendera den... It loooove it!

Motion: Styrketräning Axlar & Mage: 5 x hantelpress 15-15-15-13-13 kg, 5 x sidolyft med hantlar 9-9-9-7-7 kg, 4 x framåtlyft med hantel 7 kg, 5 x axelpress i maskin dropset 30-30-30-25-25 kg, 3 x liggande baksida i CC, 3 x liggande baksideflyes i CC, 3 x situps på lutande bänk, 3 x benlyft

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur utför du liggande baksida i CC och liggande baksideflyes?

2010-12-21 @ 15:26:10
Postat av: Johanna

Anonym: Båda två är övningar för baksida axlar och finns beskrivna i det här inlägget http://inshape.blogg.se/2010/august/stralande-start-pa-gymveckan.html =)

2010-12-21 @ 16:23:22
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0