Axlar och Rygg är favvosarna just nu!

Trots usel laddning (hundra mackor och stooor semla så det känns som om man rullar fram är kanske inte det bästa?) så blev det faktiskt ett grymt träningspass idag. Kände mig lite kraftlös i början av passet, men det ordnade upp sig. Fick grym kontakt och mina axlar blev verkligen helt slut. Jag gillar verkligen att träna axlar. Det och rygg är favoriterna just nu! =) Blev inga nya rekord, men kändes verkligen att jag tog ut mig till max på flera övningar så det var ju gött! längtar redan efter nästa träningspass, det blir nämligen rygg! klarade förresten näääääästan 17 dips idag, trots att jag kände mig så tung!

Roomien hängde också med så vi var hela familjen, jag, Emma och A. Det är sååååå kul när vi är alla, äve om jag tränade själv idag! Man blir lycklig i hela kroppen! XD fast nu ska Emma vara borta på obestämd framtid så blir nog själv till största delen framöver... mycket trist. Hon sviker mig för lite tråkig simning (och en trånande pojkvän).

Motion: Styrketräning Axlar & Mage: 5 min crosstrainer, 3 x hantellyft åt sidan 9 kg, 4 x stående skivstångspress 24,5 kg, 3 x stående press bakom nacken 19,5 kg, 3 x framåtlyft med skivstång 14,5 kg, 3 x liggande baksida i CC 12,5+kg, 3 x baksideflyes, 2 x sidolyft med cable, 3 x benlyft, 3 x situps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0