Bra benpass!

Guuuuud vad seg jag varit idag. Till råga på allt har jag varit tvungen att gå och ta cellprov också vilket aldrig är roligt. Egentligen borde jag ha lagt mig och sovit nån gång under dan, men det har inte blivit av. Tog lite motivation på burk så klarade jag av att ta mig till gymet i alla fall... och det blev ett riktigt bra pass till och med! =) Benpressen och utfallen tog som bara den... eller nej, allting tog som bara den... när jag skulle köra baksida lår sen så var jag tvungen att stå och håll ai mig för benen bara skakade helt okontrollerat... Lite tufft! =) Det kändes bra i alla fall. Nu hoppas jag på rejäl träningsvärk imorn.

Motion: Styrketräning Ben: 5 min crosstrainer, 4 x benpress 240-250 kg, 3 x stående vadpress 115-106 kg, 3 x utfallsgång med hantlar á 10 kg, 3 x sittande vadpress 30 kg, 3 x benspark 63 kg, 4 x liggande lårcurl 45 kg, 3 x sittande lårcurl 63 kg

Kommentarer
Postat av: emliscious

woooo Du är stark i benen bruden =)

2010-02-02 @ 20:49:14
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0