Bra triceps-, men dåligt bröstpass

Ett snabbt och hyfsat pass med bröst och triceps blev dte idag. Bröst är det jag tycker är absolut tråkigast att träna just nu. Har inte alls nån motivation till det och det går riktigt dåligt dessutom. Känns som att jag bara blir svagare och svagare där... men men... Jag hade tänkt göra helt andraövningar än vad jag vanligtvis gör för bröst, men sen så orkade jag inte... De var lediga så det var lättsamt att bara göra samma... Dumt kanske, men men... triceps gick däremot väldigt bra. Vilken kontakt. Sved som bara den....Triceps är roligt! =)

Motion: Springa 10 km
Styrketräning Bröst & triceps: 4 x bänkpress 50-40 kg, 3 x sned bänk i smith 26 kg, 3 x pushdowns 50 kg, 3 x frenchpress 24,5 kg, 3 x pecdec 28-21 kg, 3 x enarmspushdowns


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar att köra tricps! Särskilt när det riktigt bränner...

2010-02-02 @ 09:06:35
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Ebba

Älskar den där bilden =) Så cool!

2010-02-02 @ 15:14:22
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0