En dålig dag...

Fyy... Igår var ingen bra dag. Det började med att jag försov mig, vilket kanske inte var så konstigt för man brukar ju inte vilja klivaupp i ottan efter en kvälls ölande på studentpuben. Jag lyckades i alla fall komma i tid... efter en god "fira-att-csn-har-kommit"-lunch på stammishaket för just detta syfte så slank jag och den kvarvarande roomien in på Lidl för att fylla på våra matförråd. So far so good... men eftersom de i Göteborg knappt har sett snö så funkar ju spårvagnarna och bussarna fortfarande inte riktigt som de ska så det tog oss närmre en timme att komma hem, vilket vanligtvis inte tar många minuter. Stelfrusna tår och stelfrusen kropp... Sen blev det inte mycket till plugg och det blev ett otroligt dåligt träningspass. Jag var så omotiverad och ville verkligen inte alls. Bröst gick så där och triceps gick bra... men tog nog inte ut mig till det allra yttersta heller... Passet var över på 35 min och då gick jag med glädje hem igen, dock inte innan jag hade roffat åt mig den största kexchokladbiten som Sats så snällt bjöd på (thumbs up). Ja, vad säger man.... bättre lycka nästa gång?

Motion: Styrketräning Bröst & Triceps: 3 x bröstpress i maskin 56-49 kg, 3 x bröstpress i annan maskin, 3 x pecdec, 3 x pushdowns, 3 x rep över huvudet, 3 x enarmspushdowms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0