En fruktansvärd upptäckt...

Igårkväll skulle jag vara duktig... istället för att träna så skulle jag städa och rensa lite i garderoben, dvs. kasta sånt som jag inte använder elelr vill ha längre. Tyvärr gjorde jag en väldigt tråkig upptäckt. Jag har nästan inga kläder som passar längre!!!! Jag har väldigt många jeans, men bara 2-3 par som jag kan ha. Övriga sitter way too tight och en del går inte ens att stänga längre! :S Eftersom jag gillar lite loose fit på mina tröjor så passar väl de flesta, men även de börjar sitta åt mer än jag vill... Fy! Det är är INTE roligt! visserligen köper jag mer än gärna nya kläder då jag är lite less på de jag har, men inte större! Sen så har jag inte pengar nog att köpa tillräckligt heller... nej, det finns bara en lösning på det hela... Äta mindre! Piss också! Jag som gillar mat i mängder!

Kommentarer
Postat av: Vas

Tidigare inlägg: Spänner du axlarna när du springer?



Du kanske inte blivit "fetare" utan bara mer muskulös (aka större)? Du vet att du styrketränar va? ;P Vore kul om du kunde visa en 'målbild' som du strävar efter :)

2010-02-17 @ 17:09:04
Postat av: Johanna

vas: ja, så kanske det är... .men försöker slappna av och va som en slashas så det inte ska va lika jobbigt... men kanske spänner mig i axlarna... fåt utvärdera nästa gång jag springer!

Tyvärr så blir man väl inte speciellt mycket muskulösare kring midjan! ;) och oftast blir det väl inte slappare och sladdrigare då heller! XD Jo, jag får luska lite på det där med målbild...

2010-02-17 @ 17:19:49
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emliscious

du vet vad lösningen är rätt =)

Rätt mat!

du kan de här =)

2010-02-18 @ 08:39:28
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Jag går numera i princip alltid i leggins, kan i perioder inte ha mina gamla jeans:P

2010-02-18 @ 10:24:23
URL: http://sandrawest.blogspot.com
Postat av: Cicci

Ja vad händer med oss som du skrev!? Håller med att man blir fruktansvärt besviken. OCh jag vet inte vad ja ska göra åt saken heller. Tror man måste härda ut med träningen, käka lite mindre och försöka hålla det längre än en vecka.Förut kunde jag rasa snabbt i vikt men nu vill de liksom inte bort... nåt med åldern att göra!?

2010-02-18 @ 21:32:00
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: julia

Men du, kom ihåg att muskler tar plats! Kasta det där idealet om att smal=fin, det gör varken dig eller oss tjejer som följer din blogg lyckliga. Du är en supertuff amasonkvinna som ska vara stolt över dina benmuskler.

Blir ledsen av att läsa om alla tjejer som tränar så hårt men samtidigt oroar sig för att de äter för mycket. Jag tror sällan problemet är kosten eller träningen utan idealen vi är inpräntade med.

Säger det igen, träning ger muskler och muskler tar plats. Du är verkligen vacker som du är och ska vara stolt över dig själv.

Kram!

2010-02-23 @ 17:31:00
URL: http://ilke.se/julia
Postat av: Johanna

Julia: Du har helt rätt, men åter igen så sitter inte benmusklerna kring midjan! ;)

2010-02-23 @ 18:03:30
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej! Det gick inte att kommentera ditt inlägg "kramp i axlarna" så jag skriver här ist :) Jag får oxå kramp i axlarna när jag springer! HAr ingen aning om vad det är ja heller tyvärr. :S Men det är ingen annan jag hört förut som får så, och dom förstår mig inte när jag förklarar xD *Men det känns som när man får "Håll" typ, fast i axeln. Har som sagt tyvärr ingen aning om vad det är, men det kanske var en tröst att du inte är ensam om det ialf ;)

2010-02-26 @ 14:21:08
Postat av: Johanna

Camilla: nej dte ar krånglat lite... Jaha, skönt att det är någon annan som har samma problem, så man inte är totalt vanskapt eller nått, men trist att du också får samma sak... Ja, vi får väl härda ut helt enkelt tills vi får nått svar nån dag! =)

2010-02-26 @ 15:39:34
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: J

Var någonstans på dina bilder har du gått upp i midjan? No way!

2010-02-26 @ 23:27:55
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0