Gruppträning - BodyPump

idag var det Student tema på mitt gym... ett ypperligt tillfälle att dra ihop ett gäng från skolan och träna gemensamt med andra ord... Sagt och gjort var det precis vad jag gjorde också... med facebook kommer man långt, facebook event is tha shit =) Ja, vi blev 6 stycken som drog på Body pump... efter lite rotande i minnet så kommer jag fram till att jag inte har varit på body pump sen jag gick i gymnasiet, antagligen tvåan dessutom, vilket är väääääldigt länge sen. Jag hade ingen aning om vilken sorts vikter jag skulle ha eller hur det skulle gå till, men med lite sneglande på roomien så kunde jag få en hint om vilka vikter som var lämpliga... det blev ganska bra tyngd för jag var jättetrött i musklerna efter varje muskelgrupp förutom rygg och axlar som jag tycker hade kunnat mosats lite mer.. haha! XD Det var i alla fall ett bra pass; jag blev svettig, trött och hade kul. Tror det var uppskattat av alla i gruppen! =) Att man dessutom fick 2 paket nudlar var efteråt gjorde ju inte saken sämre! XD Nu är det upp till dem att styra upp gemensamma träningar på deras gym! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt! BodyPump är kul ibland, men ingen given favorit!

2010-02-10 @ 10:46:00
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Petra

Håller med angående FB´s Event. De är galet bra. Använder mig själv ofta ut av det när det tex är dansworkshops, gästinstruerande, uppträdanden mm.



Tror du att du kommer att drabbas av den hederliga träningsvärken imorgon? :-)



2010-02-10 @ 13:09:39
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: johanna welin

Sv Johanna:Nej. Jag är faktiskt seriös! Ha ha

2010-02-10 @ 18:46:48
URL: http://johannawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0