Pumpade axlar! XD

Idag har inte varit allt för lätt kan jag säga... har varit så sjukt trött så jag var tvungen att ta power naps 2 gånger. Det var inte ens korta tupplurer utan 2,5-3 timmar har jag nog sovit bort och jag är fortfarande trött... Inget produktivt har jag gjort med skolan heller... Poop! men jag tog mig iväg till gymet i alla fall. Funderade länge på att skippa det och va hemma och mysa istället, men sen gjorde jag slag i saken och masade mig iväg på en gång... Tur det för jag fick till ett grymt pass. Var i och för sig rätt seg i bollen och trött, men hujedamig vilken pump jag fick i axlarna. Vilken smärta! Grymt ju! Kör verkligen ett svinbra pass för axlarna just nu... Tar så himla bra så det är knappt sant. Kunde dessutom öka på lite vikter i några set idag vilket var roligt. Sen kom roomien lite senare så jag joinade henne med lite övningar här och där... fast min kraft var helt slut så efter ett litet tag gick jag hem istället... Vi skulle ha gått till gymet tillsammans kl 4 egentligen, men jag fick ju nått cp-ryck och var tvungen att gå på stört... men så kan det va! =)

Motion: Styrketräning Axlar & Mage: 3 x hantellyft åt sidan 9 kg, 4 x stående skivstångspress 24,5-22 kg, 4 x stående press bakom nacken 19,5-22 kg, 4 x skivstångslyft framåt, 3 x liggande baksida i CC, 12,5+skiva kg, 3 x baksidaflyes i CC 5 kg, 5 x magmaskin, och några sporadiska övningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0