Sugar, we're going down!

Idag har inte varit en bra dag... Eller början var rätt bra... då var jag pigg och alert, men på eftermiddan blev jag jättetrött, fick ont i huvvet, ögonen och kände mig nästan lite småsjuk. Roomien kände likadantbåde igår och idag så vi ställde in vårat träningspass idag. Den har jag varit nästintill omättlig också. Så sjuuuuukt sugen på godis dessutom och funderade ett tag om jag inte skulle fuska lite, jag har ju trots allt nått ett delmål nu... men det blev 4 portioner fil, russin och havregryn istället. Mycket gott. Så min middag har bestått av de 4 ovan nämnda portionerna fil, en portion kyckling, brysselkål och sallad, samt en vaniljkesella som efterrätt... Och jag är inte proppmätt dessutom utan snarare i nått mitt emellanstadium där jag varken är mätt eller hungrig. Skulle inte förvåna mig om jag blir hungrig snart igen =0.... Ikväll blir det till att sova tidigt, Jag vill INTE bli sjuk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0