Träning, träning och mera träning!

Ja, exakt det är vad som skedde i lördags... Mitt löppass har jag ju redan skrivit om... sen blev det ett strålande bra bröst- och tricepspass också. Det tog som bara den! =) bröstträningen känded faktiskt bra för en gångs skull... sen blev det lite fighting med roomien... Hon tig med sig handskar, det fanns mitsar och sen så boxades vi i 45 min i gruppträningssalen. Jag var väldigt ringrostig... inte för att jag gjrt mycket sånt där innan, men det har ändå gått bättre... fast mot slutet började jag få in snitsen lite mer. Emma kom på roliga övningar och vi turades om att ha mitsar och handskar. Superskoj!


Kommentarer
Postat av: Kajak-Rille

Jag försöker också hålla igång lite. Ska ge mig ut på en grym resa till sommaren. Då ska jag paddla kajak på Kvarken och försöka besöka alla öar där - och det är inte få kan jag säga...

2010-02-08 @ 12:45:34
URL: http://kajakrille.wordpress.com/
Postat av: Ebba

Vad kul med boxning! :D Och superbra tränat!

2010-02-08 @ 13:02:27
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0