Grymt Benpass! =)

Jag fick till ett grymt benpass idag mitt på dan. Höjde knäböjen med 10 kg till 60 kg och det kändes bra. Körde 4x 17reps utan att bli märkbart trött i benen, men valde att sluta på 17 reps för ryggens skull. Vill du inte tvinga fram nått dåligt. Är väldugt nöjd med den höjningen... Det går ju bra det här, sakta med säkert! =) Sen så höjde jag även lite på benpressen, till 260 kg, och det tog grymt bra... körde även 2 lätta set efteråt. Allting gick så bra. Benspark, lårcurls och allting tog grymt. Jag är jättenöjd! =)

Motion: Styrketräning Ben: 5 min crosstrainer, 4 x 17 knäböj 60 kg, 3 x stående vadpress 115-106 kg, 6 x benpress 260-120 kg, 3 x liggande lårcurl 50-45 kg, 3 x benspark 63 kg, 3 x sittande lårcurl 70-63 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0