Vilodag...

idag har det inte blivit någon träning. Jag har lite ont ihalsen så täntke försöka få bort det tills imorn... annars är det ingen skandal om det inte blir nån träning förrän nästa vecka heller... då kanske motivationen är tillbaka... beroende på hur jag känner mig imorn och tiden så kan det ev bli lite löpning eller ett benpass... idag har jag istället gått på stan och handlat upp csn innan det tar slut... 2 par jeans, 2 tröjor, ett par heels (<3), torrschampo, värmeskydd, och en hel del annat också. Tanken var atthitta ett par sneakers också, men skor utan klack är ju bara så fruktansvärt trist att köpa... får bli en annan gång (har jag tänkt i över ett år nu, därför mina hålle rpå faller samman). Hittade ett par grymt snygga träningsvyxor på Stadium också som jag blev lite sugen på... ska fundera på det hela... imorn blir det jobb! nu först utgång! ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

U-u, parta lite för mig med!!! x) .drunk.

2010-02-26 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0