Äntligen lite rörelse... =)

Japp, idag ar temperaturen stigit till -15, känns ju nästan lite svettigt! XD Haha, nä men det är faktiskt helt okej! Jag har tagit mig iväg till gymet. Egentligen var det bröst och biceps som stod på tur, men jag kände för att köra ben. Fick ju sån grym träningsvärk sist så var lite sugen på att få till det igen. Självplågeri kanske? XD Fast när jag började körde så kändes det som om jag hade ont i ena höftkulan eller nått liknande så tog det lite lugnt... men sen kändes det bättre och då kunde jag köra på! Det gick bra alltihopa förutom baksida lår, men det finns inte riktigt nått att köra det med så det gjorde inte så jättemycket ändå... testade lite raka marklyft, men jag vet inte riktigt om det är nått för mig. Nu är det bara att invänta träningsvärken, och musklerna, och styrkan. =) Jag hade med ig kameran till gymet idag också och tänkte ta lite roliga kort... men tyvärr så dog batteriet innan jag ens hade hunnit starta den... så det får räcka med mina underbara ord istället! XD

Ikväll väntar en smarrig trerättersmiddag här hemma. Farföräldrarna kommer förbi i och med att jag och syrran snart ska åka hem (bort enligt dem). Brorsan åkte i tisdags.

Motion: Styrketräning Ben: 5 x 20 Knäböj 40 kg, 4 x vadpress, 3 x utfallsgång, 3 x baksida lår på boll, 3 x benspark

Kommentarer
Postat av: caroline

vilket är effektivast.. powerwalk eller joggingrunda? Jag föredrar att gå men vill se ett snabbare resultat av min motionering :)

2010-01-11 @ 15:23:12
URL: http://livetihultsfred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0