Comeback i gymet!

Ohoooo! i'm back! Nu har jag varit och gymmat på MITT gym! Så skönt att va tillbaka där man hittar allt, saker och ting funkar och allt man behöver finns. Ohooo!!! Däremot behöll jag övningarna jag har kört där uppe, men med mera vikter på. Det gick strålande! Skulle tippa på att skivstången jag använt har vägt ca 11 kg = många reps. Nu blev det tyngre och betydligt färre reps, men det kändes riktigt riktigt bra! Tog som bara den och jag blev svinpeppad! Nu ska det tränas ordentligt framöver!!! jag ska ta i och bli starkare!

Strax ska jag ut och gå en stund i det fina vädret också!!! Good days ahead! =)

Motion: Styrketräning Axlar och Mage: 5 min crosstrainer, 4 x hantellyft åt sidan 8-7 kg, 5 x stående skivstångspress 19,5-14,5 kg, 4 x stående press bakom nacken 14,5 kg, 3 x liggande baksida 35 kg i superset med 3 x benlyft, 3 x liggande flyes för baksida 10 kg, i superset med 3 x situps, 3 x sidolyft i maskin

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt inlägg!

Peppande!

2010-01-15 @ 06:33:46
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: malle

Gött att du är så peppad:D Go energi du har=)

Eller hur, kunde det bara bli lite varmare så hade det varit kanon med promenaderna!

2010-01-15 @ 09:23:41
URL: http://ninjamalle.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej, behöver du tips eller hjälp med din träning? På min blogg har du nu chansen att tävla om ett VIP-medlemskap på träningssidan Lifeportalen. Ha en bra helg!

2010-01-15 @ 16:00:15
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0