Direkt från proteindrink till vinet XD

Haha... ja, igår skulle jag äta lunch, gå oc träna och skriva hemtenta efter lunch... men vad hände? Jag satt här och gjorde ingenting och tiden gick... Strax efetr 6 tror jag att jag var på gymet och avverkade ett ritkigt bra pass... Rodden gick svinbra, likaså scottcurlen! gick hem, duschade och sen dröjde det inte länge innan proteindrinken var utbytt till vin istället. Vi roomies + 1 hade det himla skoj här hemma med roliga diskussioner, pictionary och charader (så sjukt roligt) innan vi tillslut skulle lyckas ta oss ner på stan (inte vår starka sida)... Alla ställen vi ville till stängde 3 och vi kom väl in kvart i 3 eller nått... så det var bara in och vända... men men... sen fortsatte de roliga diskussionerna här hemma enda till 6 imorse... Vaknade dumt nog kl 10 ändå... Poop! Nu ska jag se på film och hoppas att jag blir sovtrött så jag kan sova lite mer...

Gårdagens träning:
Rygg & Biceps: 4 x latsdrag 47 kg, 4 x rodd 55-50 kg, 3 x latsdrag v-handtag 47-40 kg, 3 x enarmsrodd i maskin, 3 x scottcurl + 10 kg, 3 x liggande curl mot pannan i CC, 3 x skivstångsrodd 27 g, 3 x ryggresningar, 3 x ländryggsmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0