En tillfällig svacka hoppas jag...

Jag är inte på topp idag, det är bara att erkänna. Mina ben gör så fruktansvärt ont så fort jag rör mig (sitter jag som ett kolli med raka ben i sängen vilket jag har gjort större delen avdagen så känns det faktiskt rätt bra), faktiskt alldeles för ont! Sen har jag ont i ryggen också. Sån här värk som man inte vet riktigt vart den sitter, det bara gör ont allt ihopa... ja, sån värk som jag hade för jämnan förut med andra ord. Inte kul! Dessutom är jag sjuuuukt trött, blek som ett spöke och totalt orkeslös. Jag la mig i sängen och såg en film på eftermiddan... en film om en grevinna som mördade unga tjejer för att dricka eller smörja in sig i deras blod för att hålla sig evigt ung. Tur att jag har passerat åldersgränsen för att vara i riskzonen för något sånt i alla fall! =) Värst är nog egentligen paniken som infunnit (igen, för miljonte gången) sig i mitt huvud om att jag MÅSTE komma på vad jag ska skriva uppsats om eftersom vi har deadline for research proposal snart. Gah!

Bokade min resa hem idag också... På måndag åker jag hem. Jag får passa på att leva som en prins tills dess... Sen är det slut på middagar bestånde av klyftpotatis/potatisgratäng och älg-/hjort-/råddjurskött/röding/öring och annat gott och dax att återgå till den tråkiga vardagsmaten bestående av det som går snabbast och lättast att laga just för tillfället...

Vi får se om jag och vovven beger oss ut på en promenad lite senare... men det är rätt kallt... så vi får se... Borde passa på att njuta av den fina vintern medans jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0