Fullt ös medvetslös! XD

En härlig dag med mycket träning. En väldigt bra start på veckan med andra ord! =) Masade mig ju upp imorse och gick till gymet och sprang... som "tur" var så åt jag massa glass och annat onyttigt (ej godis) igår så mina energidepåer var välfyllda, annars hade jag aldrig orkat springa innan frukost. Det är enda fördelen jag ser, förutom att det är gott, med att överäta en dag. Satsade på 6 km, men det blev 8 och det kändes riktigt bra hela tiden. Sjukt nöjd är jag! =) Nu är jag taggad att jaga de där 15 km som jag har satt som mål, men mitt delmål är först och främst 10 km och dit börjar jag närma mig. Men vi får se hur det går, det känns som att dagsformen styr så otroligt mycket hur bra eller dåligt det går när jag ska springa... men nu är jag på G i alla fall! =) är sugen på att springa hela tiden nu efter ett så här bra pass... men imorn ska jag träna ben och hindrar träningsvärken mig i några dagar! =)

Nu har jag precis kommit hem från gymet. Lämnade roomien där för hon var inte klar. Det blev ett kort gympass också. Det känns som att jag har tappar mycket styrka, över jul kanske (?), som inte kommit tillbaka helt och hållet än... Visserligen kan det vara dagsformen, eller den dåliga laddningen från gårdagens svullande, som orsakade det men 50 kg kändes vääääldigt tungt... men det gick bra i alla fall. Jag fick mästerlig passning! =) Fick väldigt bra kontakt med både bröst och triceps så trots att styrkan inte var helt på topp så blev det ett mycket bra pass! Styrkan var inte helt där, men jag behövde samtidigt inte sänka vikterna.

Motion: Springa 8 km
Styrketräning Bröst & triceps: 5 min crosstrainer, 4 x bänkpress 50-40 kg, 3 x sned bänk i smith 26 kg, 3 x pecdec 21 kg, 3 x pushdowns 21 kg, 3 x frenchpress 24,5 kg, 3 x enarmspushdown 15 kg

Kommentarer
Postat av: emliscious

bra kutat!! alltid underbart när man kommer längre än man planerat =)

2010-01-25 @ 22:21:48
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Vas

Bra att kondisen gick iallafall! Sen för att kommentera din förra bild, grym monsterbula på armen! =D

2010-01-26 @ 00:26:43
Postat av: Johanna

Vas: haha, tack! Du var väl hört att monster is the way to go nu för tiden! ;)

2010-01-26 @ 09:11:54
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0