The night from hell...

Ja fy... natten har verkligen inte varit någon trevlig upplevelse. Första gången jag kollade på klockan efetr att ha kämpat med att försöka somna om i en evighet var kl 3... sen låg jag klarvaken hela tiden och det var helt omöjligt att somna om. Kl 5, efter att jag hört pappa stöka i köket ett tag (jag bor på nedervåningen, alla andra uppe så är inte van vid ljud) så började jag kolla på en film istället ihopp om att sövas till sömn... men icke... så även mamma höll på stöka på i köket. Tillslut gav jag upp och kl 7 var jag ute och gick en timme med lilla vovven i beckmörker och -22 grader, me det var riktigt härligt. Nu har jag varit in till stan (östersund) och kollat in rean, men hittade ingenting. Har endast köpt en liten väska för en hundring på rean i år. Verkligen inte likt mig. Det är ju på reorna jag brukar fylla på min garderob! Har även köpt 6 säckar hästfoder och mat till oss människor till ikväll... Ikväll är det nämligen jag som kockar här... och lite senare blir det träning, rygg och antingen biceps eller triceps... Otroligt, jag är inte alls trött just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0