Tidig träning

Aaaaah! En härlig start på dagen med lite träning. Tyvärr ringde inte min klocka imorse så missade att gå samtidigt som roomien som skulle på pass... men så mycket efter var jag inte. Blev ett rygg och biceps pass och det gick rätt bra. Eller allt utom andra omgången lats gick bra. Sen har jag blivit mycket svagare i biceps som det verkar, men det tog väldigt bra. Särskilt skivstångscurlen. Ländryggen fick sig en rejäl omgång också! härligt!!! Nu blir dte lunch och sen ska vi bege oss bort till Skatås (ett stort naturområde som jag aldrig varit i förut) och promenera i det fina vädret. Igår blev det nästan en mils promenad. Riktigt skönt!!! idag är det fint väder så då blir det ännu bättre! =)

Motion: Styrketräning Rygg & Biceps: 5 min crosstrainer, 4 x latsdrag 56-49 kg, 4 x rodd 50 kg, 3 x T-bar 5-7,5 kg, 2 x latsdrag V-handtag 47-40 kg, 2 x chins med hjälp, 3 x scottcurl + 10 kg, 3 x skivstångscurl (6 nere, 6 uppe, 6 hela) 14,5 kg, 3 x ryggresningar 4 kg, 3 x länsryggsmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0