Träningsvärk deluxe!

Ajajaj... Jag har träningsvärk idag! Grym träningsvärk i framsida lår, hela vägen från knät upp till höften. Även i rumpan, men det märks inte av lika mycket i och med att framsidan gör så himla ont... Gårdagens pass satt där det skulle med andra ord! =) I like it! XD

Idag har jag varit rätt så seg. Trött och seg hela dagen lång... men vi har haft jättefint väder och superhärlig temperatur ute så jag tog en promenad med vovve och syster mitt på dan. Hur härligt som helst! Sen nu har jag nyss kört ett axelpass här hemma, även det gick bra. Jag har fortfarande ont när jag försöker lyfta armarna, det måste väl ändå räknas som godkänt? Många set och många reps och gud vad det sved!!!! Skulle köra baksida också, men det kändes inge bra så skippade det! Nu inväntar jag kvällens film! =)

Motion: Promenad 65 min
Styrketräning Axlar: 5 x hantellyft åt sidan, 5 x stående skivstångspress, 5 x stående skivstångspress bakom nacken, 3 x framåtlyft med skivstång


Kommentarer
Postat av: J

Bra filmer gillar vi! Och träningsvärk gillar vi!

2010-01-04 @ 00:02:46
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: J

Det är det som är bra med Chalmers. Vi har sista tentorna veckan innan jul. Sedan ligger omtentaperioden efter jul. Sköter man sig så :) Jag har för fullt upp! Men ska snart slappa lite mer! Men jag gör bara roliga saker :) Hmm nja det var nog tur att det var felskickat ;)

2010-01-04 @ 11:58:24
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0