väääldigt stillasittande dag...

Igår, när jag nästan inte sovit nått, så var jag hyfsat pigg... Idag, när jag sovit iaf 8 timmar under natten, har jag varit trött och seg hela dan. The body works in mysterious ways! =S Det blev inget gym idag... först hade jag tänkt köra på brorsans rum istället, men det blev inte det heller... kände helt enkelt inte för det... En promenad har jag däremot känt för hela dagen, men tyvärr har det inte blivit nån. Jag har väntat hela dan och in i det sista med att inse att det var för kallt (-30)... Jag gick ut och ställde mig på bron och försökte andas lite... men nej, det gick inge vidare... ingen promenad för mig idag, men förhoppningsvis imorn. Idag har därför varit en mycket inaktiv dag fysiskt sett... Fram till kl 3 satt jag uppe på kontoret och efter 3 har jag bara suttit på min säng, med paus för mat ibland och nu nyss en liten massage från syrran. Nu ska jag se på film och ladda inför morgondagen... Ska frösöka hålla tummarna i sömnen att det inte blir för kallt imorn också, =)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Kroppen kanske visade tröttheten en dag senare? ;P



Nu tycker jag att denna iskyla ska lämna länet (och landet..) så att man kan vara ute en längre stund utan att frysa näsan av sig.

2010-01-07 @ 12:39:41
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0