Älskade träningshandskar...

Jag tränar alltid med träningshandskar, även när jag kör pass där det kanske inte behövs, så som ben. Nu verkar det som att jag sliter lite ojämt på mina stackars handskar. Som ni ser är vänsterhanden nästan helt massakerad men högerhanden är nästan helt intakt. Shit happens. Sist jag var på gymet så fick handskarna stanna kvar där, i papperskorgen. Ikväll så följer ett par sprillans nya handskar med mig som jag har haft ett tag nu som bara legat och väntat på att få användas. Tycker iof inte att det är nån hit med nya handskar. Får slita så hemskt för att få på och av dem innan de blivit inkörda och perfekta! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0