Grymt träningspass

Jag fick ingen passning igår heller så hela träningspasset rann ut i sanden, iof inte bara av den anledningen. Det var ganska skönt att ha ytterligare en vilodag. Idag började jag däremot med träningen på en gång på morgonen. Frukost, surf och sen iväg till gymet. Hade inga större förväntningar på passet så de överskreds med råge redan på första övningen. Blev bröstpress istället för bänk eftersom jag räknade med att jag skulle vara svag iom att jag inte kört bröst på över en månad. Kändes bra så jag höjde och fick nog nytt rekord tror jag när jag körde med 63 kg. Häääärligt. Fick grym kontakt också i alla bröstövningar så det kändes härligt. Biceps var jag inte särskilt stark i (som väntat) men jag fick härlig kontakt även där. Sen avslutade jag med lite mage i maskin som även det tog mycket bra. Summa summarum, så himla härligt pass! =)

Nu väntar jag på att pojkvännen ska hämta mig så att vi kan luncha nånstans! =)

Motion: styrketräning bröst & biceps: 5 x bröstpress 49-56-63-56-49 kg, 4 x sned bänkpress i smith, 3 x flyes i CC, 3 x hantelcurl 13 kg, 3 x scottcurl 23 kg, 2 x skivstångscurl 22 kg, 4 x magmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0