På ostadiga spagettiben...

Regnet slutade igår så att jag kunde ta mig till gymet, nu äntligen med sällskap! =) Hade tänkt börja med knäböj i smithmaskinen, men min rygg ville inte samma sak. Testade några gånger med bara stången och det ville sig inte så det var bara att lägga ner den övningen. Lite synd för just det tycker jag är jättekul just nu. Fick satsa på benpressen istället och den tog riktigt bra (har redan ont i rumpan). Hääärligt! La tillutfallssteg också och de var riktigt sega. Fick grym kontakt när jag körde baksida ben. Häääärligt. Sen var jag väldigt mör i benen. De kändes som spagetti och jag var tvungen att gå sakta och försiktigt! =)

Nu ska jag alldeles strax iväg och träna axlar och triceps och sen har jag faktiskt kört igenom hela kroppen den här veckan, trots att jag varit borta och allt. Efter lunch börjar semestern! En 2,5 veckors lång tur i Norrland, till norraste norr och sen tillbaka igen med diverse stopp!

Motion: Styrketräning Ben: 5 x benpress 200-240-240-240-140 kg, 3 x stående vadpress 106 kg, 3 x utfallsgång med hantlar á 13 kg, 3 x liggande lårcurl 45 kg, 3 x sittande lårcurl 63 kg, 3 x benspark 56-63-63 kg

Kommentarer
Postat av: emliscious

du är verkligen stark!! grymt bra!!



trevlig helg =)

2010-07-16 @ 10:04:07
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Josephine

Fan vad fint med tunga benpressar :)

2010-07-16 @ 10:42:06
URL: http://ladyinsane.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0