Åååååååå vad jag saknar det...

Frånvaron på bloggen kanske ni har märkt av? vad jag har märkt av är frånvaron på gymet, eller man kan även säga frånvaro av träning what so ever... Jag har inte tränat på evigheter och det känns både i kropp och knopp- Kom ju som sagt hem från Mallorca förra veckan och sen dess har jag varit borta och firat midsommar och sen flyttat ut och flyttat in, samt varit förkyld hela tiden också. Idag har jag flyttstädat hela dagen. Imorn blir dte gymet igen. Ikväll blir det eventuellt en promenad. Eller så satsar jag på att packa upp alla flyttlådor som nu belägrar hela vardagsrummet... Only time will tell... ;)


Kommentarer
Postat av: Cicci

J-kla förkylning! Men du är nog snart på banan igen! Och flytta det är jobbigt det med ...

2010-06-28 @ 21:37:18
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: emma s

uppacking is goooood for you x) eller, mja, det blir bra när det är klart i alla fall :) :D

2010-06-29 @ 00:18:23
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: evisen

Aa jobbigt. Låter som att du är ledig dock. Skönt :)

Ska du bo kvar i GBG eller väntar en helt ny stad?

2010-06-29 @ 08:11:19

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0