Alltid ett vinnande koncept?

Om man kan kalla gårdagens morgonpromenad perfekt på alla sätt och vis så kan man väl kalla dagens promenad för (nästan) raka motsatsen. Inspirerad av gårdagen så bestämde jag mig imorse för att ta på mig skorna och bege mig ut och knata ett tag. Dock kändes det som att jag hade lite mer emot mig idag än igår med tanke på att jag redan var riktigt hungrig när jag gav mig ut och det var både molnigt och blåsigt ute. Skam den som ger sig tänkte jag och tog på mig en hoodie istället för en t-shirt som igår och hungern går säkert över bara jag rör lite på mig tänkte jag. Jag hann ungefär 5-10 minuter innan det började regna, lite smådugg först och sen riktigt rejält. Skam den som ger sig tänkte jag igen, och valde att fortsätta men att kapa rundan till hälften istället. Trött, hungrig och matt segade jag mig runt i regnet. Det var inte alls så härligt som jag hade tänkt det... Promenader är med andra ord inte alltid en hit. Det gäller att välja sina tillfällen. Idag valde jag fel.

Note to self: kolla väderleken (yr.no - timme för timme) innan du beger dig ut och går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0